יום שני, 10 באפריל 2017

להרוויח הרבה כסף בעבודה בקנדה

אפשר להגיד היום שקנדה הפכה להיות המקום הכי יציב מבחינה כלכלית בעולם. המשבר הכלכלי היכה כמעט בכל מדינות העולם ודווקא על קנדה הוא פסח, אלפי ישראלים טסים מדי שנה לעבודה בקנדה.

בקנדה נמצאה המקום הכי פופולארי ותיירותי שכמובן מושך אליו את החבר'ה הישראלים הצעירים היא העיר טורנטו, כיום היא נחשבת לאחת מהערים התיירותיים ביותר בעולם וכמובן שיש שם הרבה מאוד כסף, חוץ מהתיירים שמגיעים מכל קצצות העולם לעשות קניות ישנה גם אוכלוסיה מאוד עמידה בטורנטו.

דגל קנדה
אחת הסיבות שלקנדה מגיעים ונוהרים אלפי ישראלים שחושקים בעבודה בקנדה היא העובדה שאין צורך בויזה או אשרת כניסה למדינה, לעומת ארה"ב ואוסטרליה שכן מצריכות ויזה.

קנדה היא מדינה שמעודדת הגירה אליה ולכן קל מאוד להוציא ויזות עבודה, ישנן לא מעט חברות שעובדות בקנדה ומציעות ויזות עבודה לישראלים שמעוניינים להגיע לעבודה בקנדה.

שיא העונה בקנדה היא כמובן בחודשי הקיץ יולי אוגוסט וכמובן תקופת הכריסמס, בתקופת הכריסמס קנדה הופכת קפואה ומושלגת.

העבודה הכי פופולארית בקנדה היא כמובן מכירות בקניונים, הישראלים פוקדים את הקניונים ומוכרים את שלל המוצרים שמוצעים למכירה כמו מוצרי ים המלח, מיישרי שיער וצעצועים למינהם.

סוג עבודה נוסף מאוד פופולארי הוא מכירה של ציורי שמן מדלת לדלת, ישראלים מסתובבים מבית לבית בצוותים ומציעים למכירה ציורי שמן שנעשו בעבודת יד. בקנדה שוכן הקניון הגדול ביותר בעולם, הוא נמצא בטורנטו והוא אחד ממוקדי התיירות הנחשק ביותר בקנדה ובכלל בעולם כולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה